maanantai 5. marraskuuta 2012

Austin-Tatious Turquoise

Oisin viihtyny varmaankin edellisillä kynsillä pidempään, mutta pintaan tuli kuplia. Syy niihin on varmaankin Trindin Quick Dry, josta on ennenkin tullut kuplia. 




Näin äkkiseltään muistellen en oo pitkään aikaan käyttänyt Opin Austin-Tatious Turquoisea . Muistin että se olisi peittänyt jo kahdella kerroksella, mutta kolme tarvittiinkin. Kärjet tein tumman sinisellä Oriflamen lakalla. Kukat on leimattu Konadin m77 laatasta. Lopputulos oli kivempi kuin odotin. :) 

12 kommenttia:

  1. Ah mä niin rakastan tota lakkaa <3 omistan itse sen myös

    VastaaPoista
  2. Sä olet aivan järjettömän taitava!! ♥ Tykkään paljon sun kynsipostauksista, ihaan järjettömästi, paitsi järki ei edes riitä? Miten noin ns. nuori tyttö voi osata noin taitavasti? Olen saman ikäinen, ja kirjoitan itsekkin blogia kynsistä, ja ajattelin, jos saisin vain luvan, esittelisin mun blogissa sun blogia? Ota yhteyttä ihan gmailin kautta, eli ihan sähköpostia tulemaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :)
      Tuota blogin esittelemistä täytyy miettiä. :)

      Poista
    2. Joo no tuota laitappa vaikka gmailiin vastausta, aika pian :D Hyvinähän puolina siinä on että saatat saada uusii lukijoita? :)jutellaan gmailissa? :)

      Poista
  3. Ihan älyttömän hienoja kynsiä teet! Oon suunnilleen sun ikänen enkä ainakaa ite osaa noin hienoi kynsii tehä!! Mut jos kiinnostaa mun ja mun kaverin kynsi-blogi:
    http://ourlovelynailblog.blogspot.fi/ Käy kurkkaa ja liity ihmeessä lukijaks!!

    VastaaPoista
  4. Olen täällä ensimmäistä kertaa ja selasin etusivun kuvat - kaikki ovat mahtavia!

    VastaaPoista
  5. Nyt kun sun toi trindin nail repair on loppumas niin suosittelen kovasti Essie-Grow Richer kynsi aluslakkaa, se on todella mahtava! :DDD

    VastaaPoista
  6. Parhain kaikista mun kokemuksieni mukaan on tietty Opin NAil Envy sarja mut se on luonnollisesti myös kaikkein kallein :DD...

    VastaaPoista