torstai 25. heinäkuuta 2013

Viherpeukalon geelikynnet



Heippa! Tein maanantaina äidille uudet geelit ja postaus tulee vasta nyt, hupsis. Unohtui kuvata ne heti, ja vähän aikaa sitten vasta tuli mieleen. Onneksi ilta-auringossakin sai ihan hyvän värisiä kuvia. :) 

Mun muistaakseni ensimmäistä kertaa tein äidille vihreällä glitterillä (mimaxin mix-hile) koristelut, vai muistanko nyt ihan väärin? Jos joku on eri mieltä, niin saa korjata. :) 
Vihreän lisäksi laitoin hopeaa glitteriä viistosti toiseen sivuun. Vihreän rajalla on 1,5 mm hopeiset strassit. 

7 kommenttia:

  1. Nätti väri ja muutenkin hienot! :)

    VastaaPoista
  2. Kauniit kynnet!=) Aloitin oman blogin eilen ja oon vielä tosi aloittelija. Haluisinkin kysyä (jos osaat auttaa), että miten omiin kuviin saa sen blogin nimen tai sen logon? Ja mun pitäisi muokata ulkoasuakin, enkä oikeen osaa vielä mitään, enkä tiedä miten banneri tehdään... Kiitos kuitenkin tosi paljon jos voit auttaa!!!!!!!;):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ite lisään kuviini noi tekstit Picasalla. Bannerini tein ihan vain picmonkey.comissa. :) Ulkoasun kanssa en tiedä osaanko neuvoa, ite olin vasta pitkien kokeilujen jälkeen tyytyväinen omaani. :)

      Poista
  3. Oon itekki miettiny tilaavani Mimaxilta glittereitä,leimauslaattoja ja muita kynsijuttuja,mutten oo uskaltanu tilata sieltä vielä, kun en oo varma onko se hyvä paikka :D Ootko ollu tyytyväinen tuotteisiin yms? Onko siellä kuinka nopea toimitus? Onko se ihan "luotettava paikka" :D? Kiitos jos voit auttaa!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minä tilasin ainaki mimaxilta leimaus laattoja ja tuivat parissa päivässä :) ihan luotettava paikka on.

      Poista
    2. Juu, on Mimax kyllä ihan luotettava paikka, Suomestahan tavarat tulevat :) niin kuin Aino jo sanoikin, pari päivää ja tilaus on tullut. Ja oon kyllä ollut tyytyväinen tuotteisiinkin, ja palveluun muutenkin. Kerran mulle tuli väärän värinen glitteripurkki, ja heti asiasta ilmoitettuani sieltä lähetettiin mulle se, minkä tilasinkin. :)

      Poista
  4. Minkä merkkisiä geelejä käytät ja teetkö tipeillä vai muoteilla? :) Omatekemissäni ollut ongelmana ettei muotin ja oman kynnen raja tahdo pysyä, vaan lähtee halkeamaan muutaman päivän sisällä...

    www.newhobbynails.blogspot.fi

    VastaaPoista