tiistai 18. helmikuuta 2014

Plum

Moikka! Kokeilin tänään yhtä saaduista lakoistani, H&M'n Plumia. 
Olin ihan yllättynyt siitä, ettei tarvinnut lakata Plumia kuin yksi kerros, joka oli kyllä suht paksu. Päälle tuputtelin teipin avulla Opin Haven't the Foggiesta ja teipin peittämälle alueelle laitoin hopeiset niitit. En tiedä onko tälläkin koristelu tavalla jokin oma nimi, jos joku mua viisampi tietää, niin kertokaa ihmeessä! :D 

Pääsin pitkästä aikaa kuvaamaan kynnet ulos, kun on hiihtoloma, joten pystyin lakkaamaan kynnet päivällä valoisaan aikaan. Mulla on kyllä ollut pitkän aikaa suunnitteilla lightboxi sisälle, mutta kun en mistään kaupasta täältä ole löytänyt luonnonvalolamppuja. Onko kenelläkään mitään ideaa, mistä sellaisia yleensä saa?

11 kommenttia:

  1. aivan ihanat! <3 hyvä että toi Plum on ihan hyvälaatuinen lakka :D

    VastaaPoista
  2. Vau, onpa kiva koristelutyyli :) En oo ennen törmännytkään tälläisiin :) Kivat väritkin ja menkkahaukka osaa välillä yllättääkin näköjään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) aijaa, mä oon muutamat nähny ja nyt teki mieli itekkin kokeilla :D haha niinpä :D

      Poista
  3. Tosi ihanat kynnet<3 hei, olisiko mahdollista, jos tekisit postauken sun kynsistä? Kertoisit miten hoidat niitä ja kuinka oot saavuttanu noin ihanan lopputuloksen:)

    smalldreamsinkku.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Mulla on ennestään pari sellaista postausta, toinen parin vuoden takaa ja toinen noin vuoden takaa. :)
      http://jullenkynsiblogi.blogspot.fi/2012/08/miten-hoidan-kynteni.html
      http://jullenkynsiblogi.blogspot.fi/2013/03/miten-pidan-kynsinauhani-siisteina.html

      Poista
  4. Ihanat kynnet! Päivänvalolamppuja kannattaa katella netistä.
    http://www.valotorni.fi/category/40/paivanvalolamput

    VastaaPoista
  5. Onpa ihanat kynnet!:o En ookkaan tämmöseen koristelutyylin oo ennen törmänny, mutta tosiaan kivat on :)

    VastaaPoista